Small fragments of a life

I would smile as the shivers and chills run down my spine, when your eyes are locked on mine...

Sådana här dagar finns det inte så mycket att rapportera. Jag kom hem strax efter 7 i morse, sov, vaknade, åt frukost, tränade och åkte sedan hem igen för att duscha och äta lite. And that's pretty much it.

Om jag mindes att jag drömt något hade jag i alla fall kunnat skriva om den, men nejdå, drömfri sömn för en gångs skull.

Just det, jag stickade färdigt framstycket till fuskpolon jag styr med. Så nu satsar jag på att bli färdig med bakstycket snarast, så får jag börja sticka kragen sedan. Det går framåt, sakta men säkert.

Eftersom jag inte har mer att rapportera tänker jag inte skriva mer. Åker till jobbet om ett par timmar.


Dagens låt; Owl City - I'll meet you there



Fridens liljor.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: