Small fragments of a life

Måndag, oooh, I like!

En trevlig dag. Mycket trevlig. Plötsligt händer det, så att säga.

Nu är det dags att skaffa sig nytt perspektiv på saker och ting, tänka igenom saker och ting och lägga upp en plan. Det finns en del att tänka på. Det blir till att sätta på musik och lägga sig på golvet, aldrig kommer man väl på så mycket bra idéer som när man ligger på golvet och ser ner på världen.

För övrigt så vill jag ha lite värme ute. Nu. Helst igår. Ljumna kvällar med grillning och solnedgång, sedan en vacker stjärnhimmel på det. Det vore inte så dumt. Visst kikar det fram stjärnklara kvällar och nätter nu också, men det är ju så förbannat kallt ute att det inte går att njuta.

Lite sömn på det här vore inte så tokigt, hela dagen har jag arbetat i mina drömmar, det är kämpigt ska jag be att få tala om. Horisontiellt läge i soffan och en kelig Crucio på det. Bättre än så kan livet inte bli. Det stundar jobb i natt igen, härliga tider. Fånga dagen. Njut varje minut. Wonderbar. Jag njuter, för jag är hemma. Självförtroendet är på topp idag. Och nu ska vi affirmera järnet, Anki och jag. Både för det ena och det andra. (Oj, vad det lät hemlighetsfullt. Ja, men det får vara två små hemlisar en liten stund till...)

Nej, nu sovdags! Fridens liljor
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: