Small fragments of a life

onsdag kväll

Tröttis onsdag. Men nu är vissa saker äntligen done and over with. Och det känns bra. På sätt och vis i alla fall.

Första natten av 3 på jobbet är avklarad, och det gick smärtfritt, nu är det bara 2 nätter kvar innan långledigt, inte tokigt, nej, inte tokigt alls.

Sedan är det helt plötsligt påsk. Hur gick det till? Jag tyckte året nyss började! Fredag kväll spenderar jag på norr, och lördag kväll spenderar jag nere i Värmbol. Ja, det kommer nog inte gå någon nöd på mig inte. Måste bara till systemet någon dag och investera i en pava rödvin.

Nu ska jag lägga mig på sofflocket och vila en stund innan jobbet. Kort uppdatering blev det idag, men det är ju så när man jobbar och därmed sover mest hela dagen, det händer liksom inte så mycket annat just de dagarna. Och tur är väl kanske det.

Fridens liljor
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

O när ska madame hinna med mig? :)

2 Lina
skriven :

När kommer du och när åker du? Träff på söndag kanske? :)

3 Malin
skriven :

Är uppe fre-mån, så söndag låter fint! Ska ju faktiskt ändå in till storstan för o kika bolleyvoll :).

4 Mia
skriven :

Va kul Lina. Då ses vi två dagar i rad :) Hoppas du får en bra sista jobbnatt! Kram till dig!