Small fragments of a life

There's more to life than compromise...

Sådärja! Då var det gjort! Och nöjd, det blev jag också.


Från sidan





Typ framifrån :)




Det har varit en bra dag. Först en prommis till Ica Nära för att ta ut pengar, sedan till frisören, sedan vidare ner på stan. Tog en fika med Helena och Maria på det nya kafét på Kvarnen. Det var trevligt, mycket så. Så småningom var Maria tvungen att kila, men jag och Helena satt kvar, och sedan kom Veronica och gjorde oss sällskap istället. När sedan Helena var tvungen att kila gick Veronica och jag lite i affärer innan det var dags att gå till sjukhuset och sjunga med kören.

Nu har jag återvänt hem, krupit i pyjamasen och lagt mig i soffan, ska försöka sova en stund innan jag börjar jobba kl. 22



Dagens låt; Days Difference - Stay

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Adm
skriven :

Snyggt Kusin! :D