Small fragments of a life

Tisdag, och jag kom ihåg temat, kors i taket!

Det är tisdag idag. Med tillhörande tisdagstema. Kors i taket att jag kom ihåg det. Temat den här veckan är långsam. Och aldrig känns det väl som att tiden går så långsamt som när man väntar på grönt ljus?






När jag letade upp den här bilden hittade jag en massa andra gamla bilder, som jag bara måste dela med mig av.


En jätteliten Imperius gäspar.



Sötnöten.



Han var pratig redan då :)



Vilar lite. :)





Sådärja, då var det gjort. Jag har även varit på Rörelse i balans idag, och efter det lite inköpa av matvaror för att sedan åka hem och hamna där jag nu är. I soffan, med Twilight i DVD spelaren. I morgon blir det till att kika på New moon. Jag laddar inför 3 nätter med jobb nu, sista 3 innan min långledighet. Inte så tokigt alls vill jag påstå.

Fick min kallelse till högskoleprovet idag också, den här gången ska vi vara i Södra Skolan. I sal 25. Tillsammans med Helena. Den här gången ska jag skriva minst 1,5. Det har jag bestämt. Jag ska plugga svenska ord och läsa på lite om diagram och matte. Men jag hinner, för jag är ju ledig hela veckan innan provet.

Man blir lite lurad nu när det är ljust ute så länge på kvällarna, klockan är snart 20, och det betyder att det är dags att göra sig i ordning för att så småningom börja resan mot Furan.

Fridens Liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Jag är imponerad! :)

En klapp på axeln förtjänar du allt för att du kom ihåg denna vecka ;).

2 Mia
skriven :

Mysiga kissen. Tänk om de kunde vara så små hela tiden.



Lycka till på provet :)