Small fragments of a life

I just want you to know who I am

En underbar kväll spenderad på Gatstuberg. Det är inte fel alls att sitta däruppe när solen går ner vid horisonten på andra sidan gärdena och bortom träden. Nästan så man blir en liten aning religiös.










Vi grillade korv och hade allmänt trevligt. Så blev det såklart lite tokigheter, som det alltid blir när vi träffas. En underbar kväll, det är sådana här kvällar som gör livet värt att leva!


Veronica förbereder grillen!


Lite kyligt var det allt!


Hehe, det ser ut som att vi flyger ;)


Tokigheter


Mer tokigheter


Jag vet inte varför, men jag gillar den här bilden. Det är en känsla. Vår. Småkyligt med behov av vantar, men ändå så pass varmt att man inte behöver jacka.


Hejhej!
(Jag gillar Stig-Helmer frissen...)



Veronica blev trött tror jag bestämt...


Vi två. Denna bilden gillar jag skarpt, vi är fina :)


Upp och ner, ner och upp...


I'm flying without wings. Superhero, kanske?


Veronica fick också vara en superhero :)

 

Sammanfattningsvis en toppenkväll! Jag är nöjd med livet, och i morgon är jag ledig, det gör inte saken sämre vill jag säga! Då står träning med Anki på schemat, inte tokigt, nej inte alls faktiskt. Nu är jag trött, så jag ska kila in i sovrummet och krama kudden några timmar. Oj, så skönt det ska bli att få sova ut i morgon, det har varit lite si och så med sovandet den här veckan, men det tar ju lite tid att ställa om från natt till dag. Förhoppningsvis lyckas jag styra upp det där med sömnen snart nog. Fast nog tycker jag det är märkligt att man ska behöva sova bort så stor del av sitt liv...

Nej, nu tyckte jag mig se min säng smya förbi ute i hallen, på jakt efter mig förstår jag. Måste se till att den får lite sällskap.


Nattens låt; Goo goo dolls - Iris


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: