Small fragments of a life

Måndag kväll

Jag hittade ut på balkongen idag, jag. Jodå, det gjorde jag. Den är inte allt för flitigt använd, min balkong. För den ligger oftast i lä, så när solen lyser blir det outhärdligt varmt där. Som en bastu. Men idag var det inte så varmt, så jag kilade ut med en bok och satte mig där och mådde allmänt bra. Helt plötsligt hade 2 timmar passerat och jag begav mig in i lägenheten igen för att göra mig i ordning för jobb. Ikväll har jag insett att det är farligt att sitta på balkongen. Bevis? Ja, visst.



Sådärja. Snyggt värre.


Kvällen har spenderats på jobbet, det är skönt det också ibland. Att känna att man gör någon nytta alltså.

Nu lite musik innan det är dags att knoppa, i morgon är det jobb mellan 7 och 14 som gäller. Sedan blir det nog en svängom med damsugarn när jag kommer hem. För att inte glömma; Rörelse i balans på kvällen.

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: