Small fragments of a life

Onsdag kväll

Ett snabbt litet inlägg medan jag väntar på att Veronica ska ringa. Väskan står packad i hallen, med korv, dricka, en skvätt vin, filtar, potatissallad (till Veronica, såklart), skagenröra (till moi) och lite mörk choklad. Hon bidrar med engångsgrill, bestick och muggar. Ja, just det, destinationen kanske ni vill veta? Gatstuberg! :)

För övrigt fick jag resultatet från högskoleprovet idag, och det gick ändå inte så tokigt måste jag tycka, jag landade på meritvärdet 1,2. Medel den här gången var 0,86 så jag verkar ju ändå vara en aning smartare än medelsvensson... ;)

Nu dags att svira iväg mot Gatstuberg, återkommer senare, förmodligen med en del bilder också!

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: