Small fragments of a life

Testpilot, going down for landing

Pssssssssst. Jag vill testa en ny kamera, genom smartson (klicka!) De söker testpiloter till en ny systemkamera; Canon EOS 550D. Jag vill, jag vill, jag vill! Eftersom de flesta av er vet att jag är kameraberoende och tycker det är helt galet kul att knäppa kort. Det fina med kråksången när det kommer till den här testpilotsgrejen är att man får testa den i en månad, svara på frågor i ett formlär, sedan blogga lite om den och dess funktioner. Och sedan får man behålla den. Hur galet är inte det?! Jag säger det igen; smartson! (Om du inte klickat redan, så se nu till att dra skägget ur brevlådan och göra det!)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Birgitta Andersson
skriven :

Hoppas att kameran blir DIN;)

2 Lina
skriven :

Tack Birgitta, jag hoppas också :)

3 Anonym
skriven :

Men jag vill inte vara med på BILD♥