Small fragments of a life

Tisdag eftermiddag

Tjolahöpp. Då är jag tillbaka igen. Trött och sliten efter på tok för lite sömn och jodddag. Men, mina vänner, nu är det så att det är tisdag, med tillhörande tisdagstema. Den här veckan är det färgtema; Gul. Jag tänker er njuta av den här bilden på Andreas. Sonisphere festival, juli 2009. Det var jättefint väder på förmiddagen, men sedan drog det in en del moln och med molnen kom regnet. Tur då att det fanns så fina ponchos man kunde investera i...





Nu ska jag lägga mig i horistontalt läge i soffan en liten stund, sedan förstår ni, är det dags för rörelse i balans ikväll. Det blir inte dumt det. Och jag har styrt upp planer för min lediga dag i morgon, det blir en fika med mufflonfåret mitt. Härligt!

Nu som sagt; vila!

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Helena
skriven :

Haha, härlig bild!

2 Agneta
skriven :

Hahaha! Läckert! Roligt och annorlunda val till temat. Hos mig finns det också en gul vän ;-)

3 Emma
skriven :

Bästa bidraget idag tror jag! (ok jag har inte kollat alla). Älskar killens min.

4 Camilla "Lillagul"
skriven :

Tjusig bild :)

Inte är dom vackra dom där engångs regnskydden , men mycket bra om man överraskas av en skur :)