Small fragments of a life

lördag kväll

1:a Maj betyder mormors födelsedag. Idag skulle hon ha blivit 91 år.






För övrigt hade jag en oerhört trevlig kväll hos Helena igår. Visserligen regnade det, men det märkte jag egentligen inte så mycket av, vi skickade ner vår mat med grabbarna, så skötte de grillningen. Det är service det!
Sedan blev det massor av snack, skratt och trevliga stunder. Det kunde inte bli bättre. Vi såg ingen brasa, men det var lika bra det, det hade inte varit så roligt att ge sig ut i regnet.

Veronica, jag och Helena :)


Efter mycket om och men blev det den här outfiten. Oj, vad obeslutsam jag var när det kom till att välja kläder...


Solenö hittade kaffe


Min keps är ofta populär på fester :)


Skål på dig, Veronica! :)


Johan och Solenö


Kvällens DJ och gitarrlärare





Idag har jag investerat i en film; Avatar. Så ikväll blir det att tända massa värmeljus och kika på den. Eventuellt tar jag mig ett glas rött till och en liten bit mörk choklad. Det låter inte så dumt, eller hur!?

Just nu är det dock nostalgi på hög nivå; tecknade Robin Hood på VHS. Inte så tokigt, nej, inte tokigt alls vill jag påstå.


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: