Small fragments of a life

Måndag kväll

Idag är det sommar. Det känns som det, för solen lyser från blå himmel och livet känns faktiskt rätt trevligt just nu. Ja, det känns inte tokigt alls vill jag säga. Dagen har bjudit på sällskap med Veronica, först upp till Mixxit och ÖB, sedan vidare mot farmor och farfar där vi blev bjudna på lunch. Inte tokigt alls. Jag shoppade lite smått, ett kort och en magnet till farmor som tack för hjälpen med tvätten. (På magneten stod det; Den som inte tror på änglar har inte träffat min farmor) Jag köpte även en annan magnet som jag satt på mitt eget kylskåp...


(Om katten anfaller, ligg stilla tills hjälp undsätter!)




För övrigt en alldeles himmelsk dag, det är inte alls tokigt att spendera sina dagar med vänner och en stor dos solsken!


Lillkusin Adam var också hos farmor och farfar



Adam och jag. (Jag tycker mig se en viss likhet, kolla näsorna!)



Hej där. Solen sken så starkt att man var tvungen att kisa...



Min. Och fortfarande supernöjd.



Utsikt från min balkong



Farfar och Ella



Litet leende



Farfar, Adam och farmor



Jag och Adam flummar oss lite



Fina Veronica och jag



Veronican



Ella



Crucio kikar fram bakom gardinen



Blåsa bubblor med tuggummi. Det är lite nostalgiskt.




Nu dags för lite middag, jag tror bannemig jag ska ta och käka den på balkongen. Hääääärligt! :)


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mia
skriven :

fina bilder på dig!

2 Veronica A
skriven :

Härliga bilder från en härlig dag! Fina bilder även på mig! Kram

3 Lina
skriven :

Mia; Tack vännen min :)



Veronica; Ja, det har varit en mycket härlig dag, tack för det! :) Jättefina bilder på dig, blir så när det är ett proffs som fotar, vet du ;)