Small fragments of a life

I tried to be perfect, it just wasn't worth it

Jag blir så otroligt trött på mig själv. Och ledsen. Och så tycker jag otroligt synd om mig själv. För att jag precis kommit hem efter jobb och en tur nere på stan där jag införskaffade mig en del nödvändiga grejor. Jag var till och med inne på Konsum för att investera i diverse nödvändiga attiraljer, men jag glömde det som kanske var viktigast av allt; kattsand! Så nu sitter jag här i soffan, helt uppgiven, över att behöva ge mig ut på cykeln i regnet och rusket igen. Jag blir alldeles olycklig bara av tanken.

Men annars har det varit en väldigt bra dag, efter jobbet traskade jag och Jennie ner på stan för att ta en snabbfika, och det var trevligt! Sedan var jag hem till pappa en snabbis och lånade datorn, innan jag gick till apoteket för att köpa sådana däringa munsårsplåster. Nu har jag haft munsår i närmare en månad, och det vill inte gå över. Vilket i och för sig också kan bero på att jag inte kan sluta pilla på det. Men nu jävlar i mig ska det bort. Det vill jag dock säga, att de däringa plåstren inte är särkilt billiga, drygt 100 riksdaler fick jag betala för dem. Måtte de hjälpa nu, annars blir jag sur.

För övrigt blir det ingen vattengympa ikväll, jag hade tänkt att jag skulle åka dit och göra av med lite energi, men jag måste sätta mig med naturkunskapen. I morgon är det prov igen, och jag har en hel del kvar att läsa. Och så ska jag komma ihåg att skicka in min laborationsrapport i morgon, det är viktigt. Skönt att jag bara jobbar 7-14 i morgon, det känns inte så tokigt alls. Och sedan tar jag helg. Det blir Thank goodness it's Friday. Och idag köpte jag vin. Det är gott.

Jaha, till affären då. Stackars, stackars mig.


Dagens låt; Sum41 - Pieces


Fridens liljor




ETA (Edited To Add);

Jag har nog världens bästaste mamma, hon förbarmade sig över mig och skjutsade upp mig till Kvantum, numera känt som Ica Maxi :) Tack lilla mor! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennie
skriven :

Ibland är livet lite orättvist man kan inte hålla alla viktiga saker på kontoret,Jag tycker att du kan skylla på regnet. Tur att du har en snäll mamma <3

2 Lina
skriven :

Ja, det är inte lätt alla gånger! Och regn gör ju faktiskt inte saker och ting lättare! Men som du säger; tur för mig att mamma är snäll :)