Small fragments of a life

You were everything that's bad for me, make no apologies, I'm crushed, black and blue, but you know I'd do it all again for you...

Jag har kört traktor, för första gången. Det var roligt, att sitta där och skumpa och köra rally runt gärdet. Jag gillar! Traktorn ägs av familjen Klasson, de där roliga typerna ute i Holmatorp. För det är där ute jag spenderat det senaste dygnet, med god mat, gott vin och härligt sällskap. Mycket prat, mycket skratt, och ett par svedda hårstrån är vad kvällen resulterade i.

Här följer en rad bilder.


Den lille mannen i bilen.


Sötnöten


Det här är fränt!


Solnedgång.


Janne.


Jennie.


Lilleman


Lilleman


Flambering. Det är rätt farligt, har jag hört...


Mindre nyktert än vanligt.


Fränt.


Popcorn-nisse


Fint träd


Hösten är kommen


Sämre begagnad ljusstake säljes till högstbjudande. Finns att hämta i Forsa-området.


Sämre begagnad navkapsel säljes till högstbjudande, finns att hämta i Forsa-området.



Nu ska jag lägga mig på soffan en stund, och försöka låta bli att somna. I morgon står det jobb på schemat, men veckan som kommer har definitivt potential.

Någon som vill festa helgen som kommer, förresten?


Dagens låt; We the kings - All again for you


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

Ja den där vägen kände ja igen :D Tyvärr kan ja inte festa iaf.. ska till Ullared :D weehoooo...

2 Jennie
skriven :

Alltid lika kul att du kommer ut hit till oss, Alltid lika kul o innehållsrikt. Kram J och J

3 Veronica A
skriven :

Härlig helg! Kan gärna festa...har ju lite vin kvar...

4 Adam
skriven :

Herr Klasson jobbar ju hos farsan! Fick gå med honom i somras och jobba! :D haha