Small fragments of a life

Måndag kväll

Eftersom jag inte har så mycket att göra om dagarna, fick jag den geniala idén att storstäda köket ikväll. Det tog cirka 2 timmar att få undan ett par-tre dagars disk, rengöra ugn, spis, micro, kylskåp och skärbrädor. Sedan skrubbning av alla ytor och omplacering av köksmöblerna. Nu är jag nöjd, och trött. Men en sak återstår; att äta. Jag har glömt att äta ikväll, så jag måste ta tag i det innan jag kan hoppa i säng.

För övrigt har det varit en bra dag, en dag som alla andra med jobb. Och när jag kom hem satte jag mig framför datorn för att skriva lite på naturkunskapen, jag skrev ungefär en och en halv rad, innan jag kom in på andra saker att göra.

Nej, nu ska jag ta och värma lite nyponsoppa tror jag, det är inte så dumt det inte. Sedan bums i säng. I morgon är en ny dag, med nya äventyr. Först ska jag ut till Jennie i Forsa och hjälpa till att byta sängar, sedan ska pappa och jag åka ut till Beckershov och dra upp båten.

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Hej Lina! Det är inte säkert att han har tid att dra upp någon båt idag. Han håller på och fixar med min dator....;))

Kram mamma