Small fragments of a life

You call me a stranger, you say I'm a danger, but all these thoughts are leaving you tonight. I'm broke and abandoned, you are an angel, making all my dreams come true tonight...

Ännu en måndag har passerat, och jag överlevde den här veckan också. Nej, så farligt är det inte, för jag gillar faktiskt måndagar. Det händer liksom lite mer saker, på helgen får man ju inte ens post!

För övrigt har jag precis nyligen klickat hem Förhäxad boxen med alla säsonger. Jag kikade nämligen av en händelse in på cdon, och upptäckte att de hade sänkt den med 400 riksdaler, så den blev min för endast 799 svenska kronor. Det känns bra det här! Nu ska jag bara försöka hitta lite tid att titta på avsnitten också, men det löser sig nog med det med!

Det fanns nämligen en tid då jag var en aning biten av den serien, man skulle nästan kunna kalla det besatthet. Därför finns ett viss uns nostalgi i det hela. Plus att jag inte sett riktigt alla avsnitt, och inte mycket alls av sista säsongen av någon underlig anledning. Men nu så, nu är jag med i matchen igen! Jag är lyrisk, lycklig i hela själen. Jag har med jämna mellanrum gått och suktat efter just den här boxen på Åhléns, men tyckt att den varit aningen för dyr.

Annars har det varit en rätt lugn dag, jag spenderade eftermiddagen på jobbet med att vara tysk. Alltså, jag pratade med tysk brytning, det var rätt fräsigt. Och aningen övertrött blev jag mot slutet, så det mesta var rätt festligt.

Just det, jag hade en väldigt underlig dröm framåt morgontimmarna, jag drömde nämligen att jag var gravid. Jag fick lite smått panik, eftersom jag inte visste vem som var far till bebisen, det fanns dock 3 alternativ. Ett av dessa alternativ gjorde mig dock väldigt obekväm. Huvaligen.


Nu ska jag kika lite på youtube tror jag, och se om jag hittar något skoj.


Dagens låt; Secondhand Serenade - Stranger
(Ja, för tredje dagen i rad, jag kan helt enkelt inte sluta lyssna!)


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tiina
skriven :

Ah den drömmen kan inte alls ha nån koppling till mig va;) Du får gärna ta över några veckor nu så jag kan avlasta diverse mindre väsentliga kroppsdelar som exempelvis rygg o annat tjafs:) Plus att jag kan tvätta mina fönster under tiden:)

Deal?

2 Jennie Klasson
skriven :

förstår det där med sammlingsboxar har precis idag avslutat sex underbara säsonger med sex and the city, vad ska jag titta på nu?? du kanske har nån box jag kan låna <3 Kram J