Small fragments of a life

Välkommen snön, jag har saknat dig!

Dagarna springer iväg, och bloggen har hamnat lite på sidan. Kanske för att jag fick hem min Förhäxad box igår, vilket innebär att jag har lite att göra på dagarna nu. Men jag klagar inte, fantastiskt bra serie, det där!

I onsdags svängde Jennie förbi mig på jobbet, och jag fick en jättefin bukett rosor av henne och hennes lilleman. Det var väldigt snällt av dem, det gjorde min dag!

Igår kväll var jag i badhuset och vattengympade, och när jag kom hem var jag lite trött. Eller mycket trött. Så pass trött att jag slocknade på soffan. När jag sedan vaknade visade uret 05:15. Grattis. Så med tröttmössan på stängde jag av dator och TV och kilade ut i köket för att släcka ner, och det var då jag fick syn på allt det vita utanför fönstret! Jag ddrog på mig pyjamas och morgonrock, sedan gick jag ut på balkongen och bara satt där och myste medan snön föll. Det är något magiskt med snöfall, jag blir lycklig i hela själen, det sprider sig liksom ett lugn. Himlen var sådär ljus som den bara är när det snöar, och just där, vid den tiden fanns det inget som var fel i världen.

Nu är det jobb som gäller i helgen, det känns inte toppen just nu, men helgerna brukar gå fort så jag håller tummarna för att det är fallet även den här helgen.

För övrigt har jag hittat ett filmklipp på youtube som jag vill dela med er. Jag vill att ni tittar ända till slutet, och lyssnar noga på vad hon säger.




Det var allt för idag, nu är det tack och god natt.

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jennie
skriven :

Underbar blogg idag <3

2 Lina
skriven :

Tack vännen :)