Small fragments of a life

So you see, this world doesn't matter to me

Nu har jag gjort veckans närvaroprov och delprov 2 i naturkunskapen. Oj, så nöjd jag är med mig själv. Igår mejlade jag in laborationsformulär 1 och även insändningsuppgift 1. Så nu ligger man i ordentlig fas. Nästa vecka drar vi igång vecka 5, vilket betyder att om en vecka är halva kursen gjord. Så skönt!

Igår fick jag ett nytt datorprogram av Adam, så nu ska här spelas in musik. Just nu Secondhand Serenades album A Twist in my story. Det är fina grejor det.

Jag vet att det är längesedan jag uppdaterade bloggen nu, jag ska försöka skärpa till mig. Under tiden kan ni kika på hur mysig Blixten var häromsistens.




Dagens låt; Secondhand Serenade - A twist in my story


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica A
skriven :

Du kommer fixa naturkunskapen utan problem! Kämpa på min vän! Kram

2 Jennie
skriven :

Otroligt fin katt vem bor hos honom?