Small fragments of a life

Dag 6. En låt som påminner dig om ett ställe.

Inte lika självklart idag vilken låt jag skulle välja. Men efter en hel del tänkande kom jag att tänka på den här låten/visan. För den påminner mig om bilresorna i SAABen på somrarna. Så platsen jag tänker på är min plats i bilen, bakom förarsätet. När jag satt med min freestyle i händerna och lyssnade på det här bandet.






Dagen har varit fantastisk. Den började med att Anna och jag traskade runt i centrum och kikade i affärer, och eftersom även en student måste unna sig mellan varven investerade jag i ett par tröjor. För jag har så lite kläder...

Sedan åkte vi till Sofia för att kika på damkronornas hockeymatch mot Ryssland, och hejade på en kurskamrat. Och så spelade vi sällskapsspel. Det är kul, underskattat nöje faktiskt! Efter matchen var vi alla hungriga, så vi tog oss till en pizzeria för att käka middag, och efter det bar det av ut till Ryd igen. För mer fotboll, mer skratt och mer sällskapsspel. Nu är jag hemkommen, och ska snart krypa i säng. Bjuder på bilder i morgon.


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tiina
skriven :

Det låter som om du börjar finna dig till rätta i linköping min vän:D roligt att vara student mellan varven;)