Small fragments of a life

She is the days I can't get over, she is the nights that I call home, endlessly, for you I'll always wait...

Uppropsdag. Det gick bra, det var kul att träffa alla igen. Vi började med upprop och kursinformation, sedan hade vi lunch och efter det drog vi igång direkt med basgruppsträff. Så nu har vi påtat ihop lite frågeställningar som vi ska besvara till måndag. Det känns bra ändå, att dra igång bums, så man kommer in i det igen.

När skoldagen var slut cyklade jag hemåt för att styra upp i min lilla lägenhet. Av någon anledning kändes det som att jag hade mer prylar nu när jag kom hem än när jag åkte härifrån. Så jag fick styra upp det hela. Jag skänkte hur mycket kläder som helst till myrorna och kastade en massa gamla papper. Räkningar från 2007 och lönespecifikationer från 2005. Det känns inte så relevant att ha sådant kvar. Så satte jag in alla papper från T1 i en pärm, så nu är det samlat och klart också. Efter det dammade jag av här, och det var inte en dag för tidigt. Jag hade tänkt dammsuga också, men istället ställde jag mig och lagade mat och diskade. Så jag får ta fram snabeldraken i morgon istället. Då ska jag också försöka hinna med att lägga upp basgruppskontraktet och vårat scenario med frågeställningar på IT's learning.

Men nu är det dags att knoppa, kvällsdusch är avklarad och jag är trött som få!


Dagens låt: Green River ordinance - Endlessly

Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Det är slit och släp att ha ett eget "hushålle" och inte farmor o farfar finns till hands!



Det gläder mig att du har insett att man kan kasta saker man inte har användning för också.



Kram mamma