Small fragments of a life

You are the only voice my heart can recognize...

Ja, det här med bloggandet... Man kan väl säga att jag tog sommarlov.
Inte för att sommaren har varit händelselös på något sätt, jag har bara inte haft tid eller lust att sätta mig ner och skriva. Det har varit så mycket annat hela tiden.

Men så går sommaren mot sitt slut.
Jag har haft det bra hos farmor och farfar, de driver ett otroligt bra pensionat. Kläderna blir tvättade, maten står färdig på bordet, det servas med matlådor, det finns bil att tillgå, städning ingår, och så bjuds på gratis underhållning. Jodå, de är riktigt roliga min farmor och farfar! Jag ska kanske samla ihop sommarens citat och lägga ut här, en del är helt fantastiskt roliga.

Idag är sista dagen på min semester, jag tog en vecka ledigt för att bara vara. Men i morgon är det jobb som gäller igen. Och det ska faktiskt bli skönt att avsluta det hela när allt är som vanligt, när alla är tillbaka från sina semestrar.

Men nu är det dags för en sen lunch.


Dagens låt: Red - Never be the same

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: