Small fragments of a life

I'm dreaming about tomorrow, I'm thinking of yesterday...

Dagen har bjudit på massor av plugg. Men också en hel del höjdpunkter. När jag suttit och studerat bra länge kom Tiina hit för att hämta mig till en promenad. Så vi trotsade kylan och gav oss ut i solnedgången. Det var ruskigt skönt efter att ha suttit ner den största tiden av dagen!

Jag är ganska effektiv när jag studerar ändå, häromsistens var det brödbak och idag var det lite annat bak. Chokladmuffins och tårtbotten är färdigt. Det gäller att ha framförhållning. Jag misstänker att det kommer folk hit på lördag, och då måste man ju ha något att bjuda på. Och det är bra mycket billigare att baka själv än att köpa en massa dravel som innehåller både den ena och den andra tillsatsen. Jag är faktiskt rätt så duktig ibland, jag.

Kvällen spenderades sedan hos farmor och farfar. De bjöd på mat och sedan spelade vi kort. Lillkusin var också där, så vi kunde spela nervleken. Det är ett roligt kortspel, det!

I morgon hade jag tänkt att jag skulle åka ut till Spökbacken för att lära mig åka snowboard. Vi får väl se hur det går med det. Beror kanske på hur kallt det är i morgon, idag har man inte direkt svettats ihjäl. Blir det inte Spökbacken satsar jag nog på att baka lite kakor istället.

Dags för lite bilder igen!

Chokladmuffins.


Godaste kaffet!


Finaste Tiina.


Djulö gärde. Det är bra vackert med vinter, ändå.


Världens bästaste farmor.


Världens bästaste farfar.



Nu är det sängdags, jag ska sova som en sten!


Dagens låt; Papa Roach - Sometimes

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennie
skriven :

Hur sover stenar??

2 Sara
skriven :

Åhhh dom där "muffinsarna" såg väldigt goda ut!!!! :)

3 Lina
skriven :

Jennie; De sover TUNGT! ;)

Sara; De var goda, jag har kvalitetssäkrat! ;)

4 tiina
skriven :

jag kan intyga att muffinsarna var gottiga:)