Small fragments of a life

Söndag kväll...

Nu är jag tillbaka igen, efter en skitbra födelsedag! Närmast sörjande kom på besök vid 14, så även Tiina, Hilma och lilla Anja. Presentöppning, fika och allmänt prat. Väldigt trevligt! Till presenthögen lades en massa pengar till ögonundersökning och nya glasögon, en butelj rödvin, en hög doftljus, biocheck, tulpaner, pennor, termos och ett par skrivblock. Väldigt nöjd blev jag.

När klockan började närma sig kväll åkte de sista gästerna hemåt, och jag inväntade nästa storm. Veronica, Helena och Tommy dök ner vid halv sju tiden. Mer presentöppning, överstrykningspennor, mössa och en biljett till Sonisphere festival.

Sedan bjöds det till bords, smörgåstårta, tårta, diverse alkoholhaltiga drycker och massa prat och skratt.
Allt som allt en väldigt bra dag, jag är otroligt nöjd. Sitter hos Veronica nu, så kan inte ladda upp några bilder, men jag ska ta tag i det i morgon. I morgon bär det också av mot Linköping igen, för föreläsningar. Oh, the joy.
Nu ska jag vara lite social med Veronica.

Fridens liljor
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tiina
skriven :

Visst är det underbart att fylla år och bli äldre och visare:) eller ja äldre i alla fall;) Du är bäst vännen!Kram ps: staffan ber dig kolla oljan i colin. Han hittade några försenade födelsedagspresenter idag i norkan så kom förbi när du är på väg hemåt imorgon. Jag är i skolan till tre cirkus.

2 Jennie
skriven :

Grattis ännu en gång i efterskott låter som du haft en bra helg med massa presenter. Det är kul att fylla år bland det bästa jag vet, så lova mej att aldrig sluta fylla kram kram <3