Small fragments of a life

We need to find a better place to hide...

Idag satsar vi på en bildkavalkad.

Mitt hjärta.


Finaste, mysigaste Imperius.


Min vackra pojke.


Söt Ella.


Märkte ni att det snöade härom natten?


Dimma över ängen...


Bus-Anton


Söta Tosca.


Brandman Anton


Två coola.


Busig Tosca.


Fina lilla Tosca.


Det är rätt vackert ändå.


Min sötaste lilla kines Crucio. Älskade prinsen.


Sötnötan Anja.


Det går att locka fram ett litet leende.


Där är det lilla leendet.


Vackraste, majestätiska Imperius.



Ja, det var dagens bildkavalkad. I morgon är det måndag. Ny vecka, nya tag. Helgen har varit underbar, så jag är nöjd.

Dagens låt; Foo Fighters - Razor

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennie
skriven :

Underbara bilder :)

2 Tiina
skriven :

du är bäst lina:) med dig här hemma så behöver jag inte ha så dåligt samvete över att vi är så urusla på att ta kort:D