Small fragments of a life

Lördag förmiddag...

Jag har haftnågra finfina dagar, passat på att umgås med vänner och familj innan skolan drar igång. Nu är det inte länge kvar. I morgon kl. 17 ska jag befinna mig i Linköping, för ett första möte med faddrar och klasskamrater. Så idag är det lite att stå i. Jag ska försöka hitta en sovplats i Linköping mellan söndag och måndag, jag måste skriva ut mitt antagningsbesked, och jag ska till farmor och farfar ikväll för middag med dem, syrran och pappa.

Igår var syster och jag hemma hos mamma och blev bjudna på tacos. Sedan bestämde vi oss för att gå på bio, mamma hade två biocheckar hemma som hon gav oss, så vi checkade in på the tourist. Den var ganska bra, fast jag måste säga att Angelina Jolie börjar se gammal ut. I en scen tyckte jag att likheten mellan henne och Janice Dickinson var slående, och det är fan ingen vacker syn. Tycker inte jag, i alla fall.

Jag var även ute i Forssjö en sväng igår, hos bästaste familjen Jurvanen-Hallberg. Jag får låna bil av dem så jag kan ta mig till Linköping i morgon, de kan nog faktiskt vara världens snällaste!

Nu ska jag hoppa in i duschen, och göra mig i ordning för en ny dag.

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: