Small fragments of a life

Do you feel better the longer we're apart?

En alldeles underbar dag, spenderad ute i Forssjö hos finaste familjen Jurvanen-Hallberg. Men den började faktiskt redan klockan 7 i morse, i tvättstugan. Jag kilade ner och startade en maskin, sedan upp till lägenheten igen för att lägga mig i sängen och läsa tidningen. Och sedan somnade jag om. Men jag hade ställt ett larm på mobilen, så jag vaknade till halv 9, och då var det dags att kila ner till tvätten igen. Sedan slängde jag ett öga på TV:n, och medan jag gjorde det fick jag ett sms av Tiina som tyckte att jag skulle komma ut till dem där ute i ingenmansland. Och jag är ju inte den som är den, så jag lydde.

Hela dagen har sedan spenderats där ute, med mycket prat, en hel del ironi, massa skratt, en mängd bebismys med Anja, bus med Hilma, och ett antal koppar kaffe.

Nu har jag hängt den sista maskinen tvätt, och jag har krupit ner i sängen. Datorn böjar indikera att han skulle vilja ha lite ström. Men det får vänta till i morgon, för nu tror jag bestämt att det är dags att knoppa en stund.

Lite bilder bara...

Hilma var trött, hon och Jörgen spenderade hela dagen i skidbacken.


Efter en hel del lirkande lyckades jag få ett litet leende på bild.


Sötaste Anja.



Nu sovdags!


Dagens låt; Chely Wright - Wish me away


Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: