Small fragments of a life

Do you see me, as I see you?

Sådärja. Då var man tillbaka från de döda.
Jag har varit sjuk, riktigt jävla dödssjuk. Halsfluss eller virus eller vad fan det nu var, det spelar mindre roll. Farmor och farfar åkte till Småland i söndags, så i måndags passade jag på att bli sjuk. Varför inte passa på när man är ensam, liksom? Hela veckan har spenderats i soffan, och jag kan meddela att det inte visas några som helst bra program på TV på dagtid. Det var längesedan jag var så dålig som jag varit de här dagarna. Feber, halsont och värk i kroppen. Tiina har varit en räddare i nöden som svängt förbi med vatten och andra förnödenheter.

Och när jag legat sjuk passade Crucio på att klämma sin svans i en dörr. Det resulterade i ett veterinärbesök med sövning och amputation, medicinering och en matte som är 4000 kr fattigare. Men huvudsaken är att lilleman är okej, och han kommer att bli bra, Veronica ger honom bästa möjliga vård.

Nu laddar jag för Sonisphere.
I morgon drar vi till Stockholm för att lyssna på awesome musik.

Dagens låt; Dead By April - Carry Me

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: