Small fragments of a life

Bildkavalkad

Oj, vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen på senaste. Jag ska försöka skärpa till mig lite, man kan väl säga att jag nu haft mitt sommarlov från bloggen, så kör vi på igen?

Jag är tillbaka på jobbet igen, och det känns riktigt bra. Känns ändå lite som semester, för när jag går ifrån jobbet är jag ledig. Det är en känsla jag inte är van vid, att inte ha något som hänger över huvudet på mig, något jag egentligen borde göra. Så det är skönt! Ännu skönare är det dock att jag faktiskt har hela 2 dagar ledigt nu, och får lata mig i solen. Det är inte så dumt det heller, sådär mellan varven.

Idag ska jag ner på stan för att se om jag kan hitta några byxor, jag är i stort behov av nya brallor. Vi får väl se vad som kan hittas. Ikväll stundar middag i stadsparken med Helena och Veronica. Dagen har verkligen potential.

Bara för att jag varit borta en stund avslutar vi dagens inlägg med en hög bilder!

Vi dedikerade en dag för Tiina, för att hon blivit 30-åring. Såhär snygg blev hon när vi fixat iordning henne! :)


Sedan åkte ögonbindel och solisar på.


Vi tog en sväng in på Ica Nära.


Sedan fick hon mocka lite hästbajs.


Efter det fick hon göra i ordning sina naglar.


Nyblivna 30-åringen.


Thereze


Jag


Annelie


Sedan tog vi en tur ner på stan...


..för att prova kläder.


Efter det bar det iväg ut till Forssjö


Där hon fick bli fin i håret.


För att slinghätta är så sexigt...!


Men slutresultatet blev ju riktigt bra!


Kvällens chaufför...!


Sedan blev det helt plötsligt midsommar. Den spenderades på Ändbäcken.
Thereze och jag - före.


Thereze och jag - Alkoholen är slut.


Thereze och jag - efter.


Farmor och farfar.


Trädgården.


Mitt sommarhem.


Här tittar jag fram.


Det här är sommar för mig!




Nehej, mina vänner, nu ska jag göra mig i ordning och ta mig ner på stan för att hitta de där byxorna!

Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: