Small fragments of a life

Sommarlov!

Jag är så jävla awesome!
(Och ödmjuk så hälften vore nog)

Jag har idag avslutat termin 1 med en godkänd anatomitenta.

Men jag var nervös, hade en helt sjuk tentaångest. Det gick sådär att sova i natt, och jag vaknade tidigt i morse. Klockan 9 åkte jag till Clinicum för att kötta in den sista anatomin. Sedan tog vi lunch, och efter det väntade en rad långa nervösa, ångestfyllda minuter innan det var dags att stiga in till tentan. Jag och två av mina basgruppskamrater tenterade ihop, och en och en halv timme senare steg vi ut i korridoren igen. Vi gick ner till cellskapet för att dricka en kopp kaffe, och vänta på att tentatorernas bedömning. Det var långa minuter, ca. 45 stycken. Sedan fick vi gå in en och en för att höra vårt resultat. Jag var inte helt nöjd med min insats, fick total black out när jag satt där och skulle berätta om knä, underben, fot. Men tydligen var jag good enough. Och det känns så jävla bra!

Nu väntar en låååååång sommar (som förmodligen kommer att gå jävligt fort) utan pluggmåsten. Så skönt!
Jag har landat i K-town igen, och på måndag väntar jobb igen. Spännande!

Men nu ska jag styra upp lite här.

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica A
skriven :

Jag är så glad för din skull! Du är så duktig! Skönt att ha dig "hemma" ett tag! KRAM