Small fragments of a life

Angels lie to keep control...

Jag hittade brallor igår, investerade till och med i två par. Det gäller att skaffa sig valmöjligheter.
Men, för det finns en men, jag glömde mina skärp hemma i Linköping, så nu står jag i valet och kvalet. Antingen åka till Linköping för att hämta skärp (och samtidigt passa på att hämta ett par skor jag inte är rädd om, för att ha något att ha på fötterna på Sonisphere), eller köpa nytt skärp (och nya skor.)
Svårt val. Det tål att tänkas på.

Gårdagskvällen var fin i alla fall, spenderade den i stadsparken med Helena och Veronica. Det hade varit ännu trevligare om det inte var för det faktum att det var karaokeunderhållning. Det var två skav som turades om att ställa sig och mangla gamla hederliga låtar hela kvällen. När snubben drog i med "Ta mig till havet" blev det för mycket och vi reste oss och gick. Huvaligen.

Avsluta med lite bilder, kanske?

Veronica och Helena


Sköna Helena


Fina Veronica


När jag kom hem från stan möttes jag av den här vyn. Minus stege. Farmor var smått förtvivlad, för parasollet hade blåst upp på taket. Jag fick hjälpa henne hämta stegen och klättra upp och hämta det. Inte något man ser varje dag i alla fall.



Nehej, nu ska jag sätta mig på altanen och lösa lite korsord tror jag. Life is good.


Dagens låt; Slipknot - Snuff
(9 dagar kvar till Sonisphere)


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: