Small fragments of a life

Dag 17. En låt som du ofta hör på radio.

Det hade varit enklare att välja låt om det var så att jag lyssnade på radio regelbundet. Nu händer det inte alls ofta att jag lyssnar på radio, men när jag lyssnat har jag ofta hört denna låt.





Nog om det.
Jag vann inte melodikrysset den här gången heller. Ingen fanfar för mig. Men jag kämpar tappert ändå. Och den här veckan var det ändå relativt enkelt. Dock är det tur att jag har veronica endast ett chattfönster bort, för en del melodier som spelas har jag inte en susning om. Det är så när man inte är så gammal...

Jag ska när som helst ta tag i mina böcker. Ska roa mig med Göran Collstes Inledning till etiken och Jennie Medin & Kristina Alexandersons Begreppen hälsa och hälsofrämjande - en litteraturstudie. Låter det inte fantastiskt roligt och intressant, så säg!? Jävla skit HEL. Jävla skittenta.


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tiina
skriven :

Det är verkligen skittråkigt att sitta o plugga en sådanhär vacker dag! men du kommer att fixa det lina det vet jag!