Small fragments of a life

Dag 23. En låt du vill ha på ditt bröllop.

Jag har ärligt talat aldrig ens tänkt på det här, så dagens utmaning är svår.
Men den här är ju fin...







Jag säger bara Kommunal. Jag fick nyss ett mejl av dem med raderna "Du fick för en tid sedan en inbjudan att en medlemsundersökning. Då du ännu inte svarat vill vi på detta sätt påminna dig att svara, gärna så snabbt möjligt." Det måste slira ordentligt hos någon på kommunal. Det känns som att bli jagad med blåslampa. Jag vill inte svara på den där undersökningen, måste de hålla på att terroriesera mig? Om jag skickar ut inbjudan till folk om något, är det då okej att sedan fortsätta skicka ut påminnelser? Idioter!

Men nu har jag inte tid att sitta här längre, för Tiina fyller 30 idag! Jag har ett ärende på stan innan jag ska ta mig ut till Forssjö för att hjälpa till lite med tårtorna. Sedan ska hon firas, världens bästaste Tiina!

Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: