Small fragments of a life

Dag 24. En låt du vill ha på din begravning.

Det här har jag inte heller tänkt på. Och den som någonsin har sökt efter sådana här låtar på internet vet nog att det finns en hel del. Men jag bestämde mig till slut för den här. Den känns liksom som jag.




Jag är tillbaka i Linköping efter några dagar i K-town.
Det känns alltid lite sådär att återvända, och speciellt nu när jag vet att jag inte har obegränsat med tid, då det står tentor för dörren och jag behöver studera. Vilket betyder att det dröjer ett tag innan jag återvänder till Katrineholm. Men det är väl smälla man får ta. Det kommer att finnas att göra, och det är bara att hoppas på att dagarna kommer att gå fort, och så även veckorna.

Tiinas 30-årsdag firades igår, med mycket trevligt folk och en hel del skratt. Så nu har hon nått nedre medelårders, det är en stor prestation! Men skämt åsido, så var det otroligt kul att få fira den dagen med henne.

Nu ska jag ta mina böcker och försöka läsa lite. I morgon är det åter till verkligheten igen, men plugg och sådant skoj.

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: