Small fragments of a life

Dag 28. En låt som får dig att känna dig skyldig.

Bara för att jag varit jättedålig på att uppdatera bloggen på senaste kommer jag låta Veronica gästblogga idag, välja låt och hela köret. Vad jag ska göra istället? Kolla på Bones, såklart.

Fridens liljor



Veronica;




Hej!
Jaha då blev man gästbloggare helt plötsligt! Veronica heter jag och har känt Lina i drygt 2 år, vi träffades hos våran gemensamma vän Helena på valborg det året och på trettondagsafton året därpå inne på Safiren (dansställe i stan) så satt vi och pratade och blev riktigt goda vänner! Ja tänk, finare vän får jag leta efter! Hon ställer alltid upp!

Nu har hon bott här hos mig sen i torsdags då hon jobbat 2 nätter, haft en trevlig helg ihop! Tar ju hand om hennes 2 fina katter och dom är också jätteglada över att träffa henne!
Vi har ju sovit om varandra men vi har nu spenderat en sista kväll ihop innan hon åkte tillbaka till Linköping. Hon ska plugga igen och jag försöker stötta och hjälpa henne så gott jag kan! Otroligt jobbigt bara att hon ska behöva bo 10 mil bort men är OTROLIGT stolt över att hon ska bli sjukgymnast! Man kan ju alltid få massage!! ;)  Om ca 2 veckor kommer hon tillbaka för hon ska jobba i stan under sommaren så då får vi ju ses lite mer!

Fick ju välja låt idag och det var inte lätt att hitta en låt om skyldighet då man kan känna sig skyldig på mer än ett sätt....

 Shirley Clamp är en av mina favoritartister och den här låten är så fin! Vacker text!

Ha det gott!

Veronica

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: