Small fragments of a life

Ineffektivt...

Ibland förvånas jag själv över hur ineffektiv jag kan vara när jag lägger manken till. Jag är nog världsbäst på att vara ineffektiv, och det är ingen dålig prestation. Det borde man få pris för.

Jag har skämt bort mig själv nu på kvällen, tog en lång dusch, rakade benen och gjorde en hårinpackning. Och på en söndag. Det känns väldigt lyxigt måste jag säga. Och än mer lyxigt kommer det kännas när jag kryper ner i min sköna säng och gnuggar benen mot varandra bara för att känna hur lena de är. Sedan när jag vaknar kommer jag ha ungefär lika mycket stubb som innan, så det gäller att verkligen njuta av lena ben nu. Bums.
Det är därför jag ska ta mig till sängen nu, och lite för att jag ska upp tidigt i morgon för omtenta.

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: