Small fragments of a life

What matters most? Everything that you feel while listening to every word that I sing. I promise you I will bring you home...

Dagen började redan 7:45 i morse. Då blev vi insläppta i simhallen, och var med på ett pass vattengympa som 3 av våra kursare gjort. Det var riktigt kul! Efter passet var det duschning och hemgång, och jag blev fruktansvärt trött, det kändes som att jag blivit överkörd av tåget. Därför tog jag en powernap innan det var dags att cykla upp mot campus för eftermiddagens basgrupp.

Nu på kvällen har jag pluggat en del, idag blev det inget måndags-storkok, för jag fick två matlådor paj av farmor och farfar, och jag har kvar mat från förra veckan i frysen. Jag tar semester alltså.

Nu ligger jag på golvet och lyssnar på musik och filosoferar över livet. Det måste man göra ibland, reflektera lite.


Dagens låt; Secondhand Serenade - Why

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: