Small fragments of a life

When the stars all explode and I'm all alone, when they start to see the smoke, when I'm finally burnin' out, I'll need someone to carry me home safe and sound...

En intressant dag som började med ledundersökning höft. Hela förmiddagen gick åt till att inspektera höfter, mäta ben (reell och funktionell längd), utföra traktioner, palpera och greja. Det var lärorikt! Och det lades en hel del till bunten av grejer att öva på...

Eftermiddagen spenderades med EMG-gruppen. Vi är 10 personer som ska skriva en rapport på 2 A4 sidor. Det är svårt att vara så många, det blir lätt lite rörigt. Men vi kom en bra bit på vägen i alla fall, och ska sätta oss igen i nästa vecka för att slutföra det hela.

Nu sitter jag med fötterna i ett fotbad, sedan ska jag fila lite på mina hälar, bara för att det är skönt att hålla dem mjuka. Först var jag dock tvungen att leta upp min fotfil som jag köpte häromsistens. Jag har fått pippi på att lägga undan saker, jag kan inte slappna av när det är en massa grejor framme. Problemet är bara att jag har lite för dåligt minne, så jag kommer inte alltid ihåg var jag lagt mina prylar. Fotfilen hittade jag, men jag letade även efter mitt capo förut, och det har jag ännu inte hittat. (capo är en pryl till min gitarr).

För övrigt längtar jag till vintern nu. Det har regnat i princip hela dagen och det är så grått och tråkigt, jag tycker mycket bättre om snö. Därför tycker jag att det kan få börja snöa nu, och bli lite kallare så man får klä på sig halsduk, mössa och vantar. Som jag längtar efter att få dra på en mössa på huvudet! Om jag gjorde det nu skulle jag dö av värmeslag inom 10 minuter. Vintern är mysig. Fast i år måste jag köpa nya vinterkängor och ny vinterjacka. Jippi.

Nej, dags att fila.

Dagens låt; Boys like girls - Someone like you 

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: