Small fragments of a life

If I'd fall, would you pick me up?

Schemafri dag. Det är inte så dumt!

Jag böjade med sovmorgon och sedan en riktig mysförmiddag innan jag tog mig upp till cellskapet för ett möte med min gympagrupp. Vi satt och pratade och letade efter musik, så nu har vi gjort en lista på 22 låtar. Nästa punkt på dagordningen är att räkna ut bpm på samtliga låtar för att se i vilka olika delar av vårat pass de kan tänkas fungera. Spännande.

När det var gjort cyklade jag hemåt igen, satte mig vid datorn en stund innan jag drog fram människan fysiologi och läste lite. Framåt kvällen gräddade jag våfflor och käkade med hallonkeso, det var riktigt gott! Efter maten blev det en promenad runt Stångån, och sedan dusch. Och nu ligger jag här på min säng och bara är.

En mycket bra dag alltså.
Nu är det bara att tagga inför morgondagen. Den kommer inledas med bibliotekskunskap och avslutas med basal kroppskännedom (BK), där vi ska lära oss meditera. Spännande.

Nu ska jag snart sova, för jag blev trött av promenaden.


Dagens låt; Hello Saferide - The quiz

Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: