Small fragments of a life

Every moment spent with you is a moment I treasure...

Det var en intressant helg som passerade. Fredagkvällen spenderas tillsammans med Anna, Hanna, Elin och Emma. Vi började med att åka till Hemköp för att handla lite, sedan åkte vi hem till mig för att laga tacos och Hanna som är utbildad konditor styrde upp en äppelpaj. Så drog vi fram mitt vardagsrumsbord/sängbord och satt och käkade och snackade. Slängde ett öga på Idol, och umgicks. Sedan spelade vi rappakalja, det var riktigt skoj, en mycket bra kväll!




Lördagen spenderades på IKEA. Det var skoj, och jag investerade i diverse prylar till mitt hem.
Sedan åkte vi även till Jula och jag köpte en massagebänk och en borrmaskin. För ett tag sedan köpte jag nämligen hyllor till mitt vardagsrum/sovrum, men kom sedan på att jag inte kunde få upp dem för att jag var tvungen att borra och ha mig då. Så de har stått här, helt värdelöst.
En slagborr köptes, den var billig och kommer säkerligen inte hålla så länge, men den dög i alla fall till att få upp hyllorna med. När jag fått upp en hylla kom jag att tänka på att det kanske går el och sådant i väggen, så då var jag tvungen att ringa pappa och fråga om det, men han sade att jag hade märkt om det hade varit el i väggen, så jag fick lita på det. Det blev bra i alla fall, nu får jag bort alla skolböcker och allt skolmaterial från mitt lilla lilla skrivbord.

När jag höll på att skruva med hyllan ringde Anna för att fråga om jag ville hänga med henne, John och Lukas och käka. Så vi gick till en pizzeria i centrum och käkade, det var också trevligt. Sedan hamnade jag, Anna och John hos Anna, vi kikade lite på youtube och hade allmänt trevligt innan John for vidare mot sjukHUsfesten och jag cyklade hem till mig.

Igår när jag vaknade drog jag skägget ur brevlådan och skruvade upp hylla nr 2. Jag är skitnöjd, och det är ordning och reda här. Det tycker jag om.

Sedan pluggade jag mest hela dagen. Anna kom hit framåt kvällen, så kollade vi lite musik och efter det invigde vi min massagebänk och masserade varandras ryggar. Det var ett perfekt slut på dagen, det var inga problem att somna igår kväll!

Idag hade vi seminarium hela förmiddagen, och efter det basgruppsträff.
En helt okej dag. I morgon har vi 2 föreläsningar, och slutar 12. Det känns inte så tokigt heller.

Min massagebänk.


Hylla nr 1.


Hylla nr 2.


Ordning i köket.


Ordning och reda.



Dagens låt; Aerosmith - I don't wanna miss a thing

Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: