Small fragments of a life

And so it goes on.

Gårdagen bjöd på en heldag med plugg. Jag lyckades färdigställa mina två artikelsammanfattningar och har nu på morgonen skickat iväg dem. Check. Det är skönt att bocka av i den där att-göra-listan! Men ingen rast och ingen ro, igår utförde vi intervju nr 3. Vilket innebär att jag nu har en ny intervju att transkribera. Och med tanke på att vi har två intervjuer idag så kommer det snart bli ännu en för mig att transkribera. (Vi har delat upp det så att vi intervjuar samt transkriberar varannan intervju. Det har funkat bra so far. Kan dock uppge att när någon pratar väldigt snabbt så tar det extra lång tid att transkribera. För man måste spola tillbaka, spola tillbaka och spola tillbaka.
 
Elin var snäll och masserade min nacke och rygg igår och jag har faktiskt lite mindre ont idag! Passar ju bra när vi ni ska skumpa Östergötland runt i buss idag.
 
Men nu har vi lämnat Norrköping så jag ska sätta mig och i alla fall påbörja min transkribering innan vi är framme i Linköping!
 
Elin i transkriberartagen
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: