Small fragments of a life

How do you sleep while the rest of us cry?

En lugn och skön måndag. Det finns inget bättre än att vara ledig på måndagar, jag har bara tagit det lugnt hela dagen. Jag varken orkade eller hade lust att dra igång något stort projekt. Men jag drog igång ett litet projekt, som visade sig bli väldigt bra. Vi får väl se vad andra tycker.

Spenderade kvällen hos Micke och Karro, vi satt bara och snackade skit, och Micke försökte lära mig jonglera. Det är något jag faktiskt skulle vilja kunna, men jag tror inte att jag någonsin kommer att lyckas. Vore ett skoj partytrick.

Nu har jag tre nätter på jobbet framför mig, två med Eva och en med Ida, även om jag har turen att jobba med bra folk är jobb inget jag ser fram emot just nu, jag vill ha semester, nu på en gång.

Snart Skogsröjet, Tessan ska dit hon också, så det ska bli skoj, har inte träffat henne på flera månader nu. Tiden går så jäkla fort!

Jag längtar till vintern och jul nu. Vill ha julmys hemma, så härligt så.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: