Small fragments of a life

In the lane, snow is glistening

Jag hade ställt mobilen på att ringa kl. 11 idag, jag hade ej stoppat in öronpropparna i öronen, eftersom jag då inte hör larmet. Men så ringde telefonen 10.45. Jag upp och svara, trött som fan, Karro var det. Hon ville låna min dammsugare och som tack bjöd hon på frallor och kaffe. Mycket trevligt. Sen hem och göra sig i ordning innan jag for vidare till jobbet för att gå på VPL. Allt var som vanligt när jag for dit, men när vi satt på mötet såg vi hur det började snöa, och när mötet var slut var hela världen vit. Det tackar vi för, blir ju lite ljusare så =)



Nu skulle ju jag och Helena verkligen ha köpt skridskor i Ullared, då hade vi kunnat ge oss ut på isen och harvat nu =)


Trött och sliten känner jag mig, men kan ju inte lägga mig och vila nu, då kan jag inte sova i natt. Och i morgon måste jag vara pigg och utvilad, då är det ergonomiutbildning kl. 14-17. Ser jag fram emot. Verkligen.

Nej, nu ska jag skava framför teven en stund. Tjing.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: