Small fragments of a life

Help me, comfort me, stop me from feeling what I'm feeling now

Förbannad. Upprörd. Uppgiven.
Arg som satan rent ut sagt.

Nu tror jag att jag ska ta och gräva ner mig, ett år eller eventuellt två.

Det är väl självaste fan att man kan vara så jävla klantig. Och att datorfan inte gör som man vill att den ska göra. Helvete. Jag har lust att hiva ut datorskrället från balkongen. Någon som då kan offra sig att köpa ny till mig?
Att man aldrig lär sig, jag har ju för fan den externa hårddisken. Nästa gång blir det att föra över sakerna dit innan jag börjar mixtra med dem på datorn. Eller så slutar jag helt enkelt fotografera. 4423 bilder. Borta. Surt. Alla minnen från det senaste året; väck.

Ja, och ring inte till mig just nu, en utskällning riskeras. Jag är aningens upprörd.
(Förlåt mamma...)




Silver chair - Suicidal dream

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Hej vännen! Så klart att jag förlåter dig!!! Jag visste ju inte att jag ringde så olägligt och inte heller att du var såååå arg!

Kram!