Small fragments of a life

Show me how defenceless you really are

Varenda gång jag ska in på bloggen skriver jag in fel lösenord. Och jag vet inte varför, det är som att någon etsat in i min hjärna att jag har ett annat lösenord här. Det har jag inte. Jag har samma som jag haft till en oändligt lång lista av andra webbplatser. Men det kanske är dags att byta lösen här?...

Det är goda nyheter och lösningar på väg, kan inte säga mycket mer än så just nu eftersom allt inte är helt klart ännu, men jag tror det kan lösa sig det här. Nu kanske det vänder? Det har ju gått åt helvete på senaste, men det kan vara en vändpunkt det här. Jag hoppas det.

Dagen har inte bjudit på mycket mer än sömn, TV tittande, lite musik och lite internetsurfande. Skönt med långsamma dagar när man ska gå på nattjobb. Nu ska jag snart ta och lägga mig på soffan och försöka lura till mig lite mer sömn, sedan är det jobb med Anki och Kicki i natt. Det är ju så man blir glad i hela kroppen, bara det!

För övrigt vill jag ha tisdag nu, för jag måste verkligen ner på stan och köpa nya jeans. Man kanske skulle passa på att köpa något snyggt att ha på Ålandskryssningen också? Visserligen har jag en del festkläder här hemma, men det är ju alltid roligt att förnya sig. Man kan ju i alla fall slänga ett öga i affärerna...

Nej, vila och sömn var det visst som stod på schemat nu...


Dagens låt; Breaking Benjamin - So Cold

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Perni
skriven :

Du kommer väl i sommar då eller hur :) Hoppas att ni får en bra helg nu, hälsa mina tjejer! ses snart! Kramar