Small fragments of a life

Fördrinkar

Joråmensåatte, jag blev färdig med städningen i tid. Hör och häpna. Jag trodde faktiskt själv inte att det skulle gå, men se det gjorde det. Det gäller bara att vara lite envis. Så nu är här så rent och fint, och jag har till och med fått upp gardinerna i köket! Det är inte illa, för att vara jag!

Nu har Maria kommit hit, vi väntar Tiina och Birgitta, så blir det lite fördrinkar innan vi ger oss av mot Forssjögatan och sexpartyt. För man kan ju inte sitta nykter på ett sexparty, det blir för pinsamt. Ohja.

Nej, tjingeling på er, nu vankas Baccardi Apple och Pepsi Max. Fridens liljor.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Birgitta Andersson
skriven :

Bacardin får vi ta en annan gång, fast utan Pepsi! Tror att det är godare med typ fruktsoda!!! HIHI Tack för en kanonkväll;)kram

2 Lina
skriven :

Hahahaha, men det var ju gott med pepsi! Men klart du kan få fruktsoda om du vill, vet du, om du hänger med på fredag kan jag till och med bjuda på det! ;)



Tack själv, jag hade skitskoj! :)

3 Anonym
skriven :

Okej fruktsoda är ju alltid gott,hi hi :) vi ses på Furis