Small fragments of a life

No one in your life is with you constantly, no one is completely on your side...

Nu är jag hemma från vattengympan och bänkad framför TV:n. Susan Boyle - Drömmen som blev sann visas på 4an ikväll. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har tittat på klippet med henne på youtube, när hon var med i Brittain's got talent. Jag sitter här med tårar i ögonen och gåshud över hela kroppen. Jesus, Josef, Maria och den heliga åsnan, när blev man så blödig? Är det något som kommer med åren?
Så, mina vänner, det här betyder att jag kommit på något att önska mig i födelsedagspresent som jag inte tänkt på tidigare; Susan Boyles skiva, såklart!

Jag vet, jag vet, det har varit ett jävla tjat om min födelsedag ett tag här nu, men det är bara för att ingen ska glömma att jag faktiskt (snart) stått på denna jord i hela 23 år! Och det är ju värt att firas såklart, för hur skulle era liv se ut utan mig? Lite gråare och lite tristare kanske? Självgod? Nej, inte jag inte!



Bad hair day, men det bjuder jag på!



Och, ja, jag kan svara direkt på att mina kläder alltid är sådär skrynkliga, för jag tycker det är helt onödigt att stryka, det blir ju ändå skrynkligt när man använder det! Så det så!


Slut på reklampausen. Kika sista minuterna, sedan dags att hoppa i säng.

Kvällens låt blir givetvis en med Susan Boyle (och Eilen Paige. Eller vad hon hette...) - I know him so well

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anki
skriven :

trevligt