Small fragments of a life

Hey Lady, don't give up on me

Härligt med Fredagar och ledig helg. Speciellt när man är så trött att man knappt hänger ihop och det känns som att man kan sova 3 veckor i sträck. Just nu sitter jag trött och frusen i soffan, dagen har faktiskt varit fantastisk!

Hade riktigt roligt på jobbet idag, och dagens bästa kommentar måste helt enkelt bli; "Dårarnas paradis." En kommentar vi fick när vi stod och skämtade med varandra. Och jag tror bestämt att det stämmer ganska bra, i alla fall ibland... ;)

Så när jag slutat jobba for Anki och jag iväg till Nautilus för lite välbehövlig träning, att sedan få duscha och sätta sig i bastun var inte helt fel! Sedan bar det av hemåt igen, och jag kände att jag behövde hitta på någonting för att inte somna. Så Karro, Mia och jag for iväg till Duveholmshallen för lite bowling. 2 serier blev det, det gick bra i början och i slutet, men mitt i hade vi en formsvacka allihop tror jag.

Efter bowlingen gjorde jag sällskap med Mia, först ner till Nävertorp för att hämta Julia, och sedan ner till torget där våra vägar skildes. Cyklade hem, alldeles stelfrusen vid det laget, och hamnade här. Hur nu det gick till...

Roligt har jag haft ikväll i alla fall, det blir oftast lyckat när man hittar på något sådär spontant!



Min fina Mia och jag :)






Bowlingskor är sååååå sexigt! ;) Mias fot till vänster, min till höger.






Karolinan :)






Kvällens låt; Thriving Ivory - Hey Lady

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: