Small fragments of a life

Heja Anja, heja!

Ibland funderar jag lite för mycket, på helt onödiga saker egentligen, tankar bara ploppar upp i min hjärna, och jag kan inte bara slå bort dem utan måste tänka igenom allt väldigt noga. Min senaste fundering lyder; Om alla vuxna människor i världen skulle ställa sig på ett led, skulle det då vara möjligt att alla får stå bredvid två människor de känner? Ja, jag vet, onödigt att fundera på, men det är sådana tankar jag har...

Och vad förbannad jag var på facebook förut, jag kunde inte komma in på skiten, eller jo, det gick bra att logga in, men innan den ens hade laddat hela första sidan plingade det till en dator och så kom det upp ett fint litet meddelande om att åtgärden avbröts, och jag var tvungen att klicka ok för att det skulle hända något, kruxet var bara det att när jag tryckte ok kom "sidan kan inte visas" upp. Skapligt irriterande. Just i det tillfället hade jag nog en hel del bokstavskombinationer. Världen höll på att rasa utanför mitt fönster och det var nära att det blev ett knytnävsstort hål i datorn...

För övrigt har nu min lilla mobil återvänt hem nu. Det tog 1 vecka och 2 dagar. Och då har statusen ändå visat på "Klar för utskick" i en vecka... Det är ju märkligt att de inte kunde ha skickat den tidigare, man blir ju fundersam på varför. Men jag ska väl inte klaga. De har, för övrigt helt gratis för mig, bytt en del hårdvaror och uppdaterat mjukvaror. Så nu fungerar den igen. Men telefonboken har gått helt åt helvete, raderad, borta, gone. Så nu behöver jag en massa telefonnr!

Jag har varit på kör idag också! Ett under att jag äntligen kom iväg, det har varit grejor i vägen mest hela tiden! Men kul var det, och nu har man lite att öva på!

Nu sitter jag och Veronica och kikar på OS. Anja ska snart köra skidor, och det måste man ju tydligen se... Det är inte så att jag ogillar OS eller så, jag tycker det är fantastiskt skönt att sätta på det och sova i soffan! Säg inte att inte jag kan uppskatta sport!...

Nej, nu är det snart Anjas tur! Heja heja! (Alltså ingen kvällens låt eftersom det är TV:n som gäller ikväll.)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: