Small fragments of a life

And I said "What about, Breakfast at Tiffany's?"

And I said "What about, Breakfast at Tiffany's?"
She said "I think I remember the film. Yes I recall, I think, we both kinda liked it."
And I said "Well that's, the one thing we've got."

Minns ni? Jag minns. Och jag blev tvungen att googla. Låten är från 1995 (Jag var alltså 8 år gammal) och är faktiskt lite skön, lite gungigt, catchy, if you will.





För övrigt tycker jag att det kan sluta regna nu, för vi har planerat en dag på Liseberg, och det är inte lika kul när det regnar. Jag har gjort en lista på de karuseller som är viktigast att åka; Kanonen, Balder, Lisebergsbanan, Uppskjutet och Höjdskräcken. Bara jag får åka de 5 är jag nöjd sedan.

Men om vi över huvudtaget ska komma in till Göteborg krävs kanske lite förberedelser, jag ska ta och dyka in i duschen.


Ni får gissa vilken morgonens låt är.


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Birgitta
skriven :

Har för mig att det finns en låt som heter " Like a rollercoster" eller nåt liknande! Är det dagens låt???? Åkte du flumride, eller räckte det att bli blöt av regnet???Hoppas ni hade det underbart även fast det regnade! Det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder! Kram ♥

2 Lina
skriven :

Hmmm... Tänker du möjligtvis på Ronan Keating's låt Life is a rollercoaster?

Dagens låt är i vilket fall som helst den jag lagt upp här på bloggen, såklart ;)

Nej, du! Ingen Flumride idag inte, den var stängd av någon underlig anledning. Men det blev Kållerado istället! :) Dagen har varit toppen trots regn, man får inte vara så kinkig! :)