Small fragments of a life

Onsdag kväll

Nu har vi varit på Ullared. Och jag är nöjd, mycket nöjd till och med!
Jag hittade en del kläder och en del kattsaker, men höll mig till budgeten, spenderade knappt 900 kr inne på Gekås. Det tycker jag är duktigt gjort.


Lite nya kläder;


Oj, så sur man kan se ut...



Ikväll blir det grillat, det är inte tokigt det. Och en pava vin eller två ska öppnas. Ja, kvällen har potential, även den. Så blir det Liseberg i morgon, vi hoppas på uppehåll!

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tiiiina
skriven :

Snygga plagg du hittade på shoppingen:D Men det klart allt klär en skönhet! kram:)

2 Anonym
skriven :

Snygga kläder ! Bra jobbat med 900 spänn på GK:S ;) Det blev betydligt dyrare dan innan när Malin och jag var där;)Men kul hade vi och man blir sååå lycklig av shopping♥ kram

3 Lina
skriven :

Tiina; Ja, men visst, det är ju det som är problemet, jag är ju snygg i allt! ;) (Hört talas om Maria Montasami, eller hur hon nu stavar..? Hon sade så i ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar, tyckte det var klockrent.)

Birgitta; Tack :) Ja, jag är riktigt nöjd med den prestationen! Och håller med dig; shopping blir man lycklig av! :)